Framåt

Känns som om det går framåt nu, under helgen åtminstone. Har känt mig ganska stabil och mått rätt bra. Inte alltför mycket ångest. Min psykolog ringde, vilket är lite konstigt eftersom det var under en söndagkväll men man får väl anta att han är jour eller något. Stödcirkeln början hade skjutits upp någon vecka och han skulle höra av sig för en ny tid så småningom. Känns bra att dom engagerar sig också och bryr sig.

Har varit ute på en lång promenad idag med sällskap, oroade mig knappt alls. Känns bra.

Orkar inte riktigt kommentera hur det har gått i valet. Den här bloggen får handla om mitt mående. Kan väl säga som så att jag tycker att det är tragiskt att SD kommit in iaf, får dom vågmästarroll tappar jag en stor tilltro till det svenska folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback