Dagens utmaning.

Mår ganska bra idag, tog en lång sovmorgon. Glömde ställa klockan inatt och sov fram till tolvtiden innan jag tog mig upp och gjorde i ordning frukost, eller brunch. Idag ska jag ta tag i disken som står på diskbänken och i diskhon och försöka diska bort den utan att få jobbig ångest om att det är någonting på diskborsten. Har ofta stått där och börjat diska för att sedan få för mig att det är blod eller bajs på diskborsten och därför måsta avbryta diskningen och koka diskborsten. Vilket gör att det hela tar himla lång tid. Så idag ska jag försöka slå bort alla sådana tankar och köra på. Det låter förstås puttigt och sjukt att jag ska ha sådant problem att bara diska disken, men så är det.

Återkommer med resultatet. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback