en klar himmelen med några slöjmoln.

Inga OCD-moln på himmelen för tillfället. Fick nån snabb tanke i stil med: USCH NU FICK JAG BAJS PÅ PLASTPÅSEN när jag hade handlat tidningar häromdagen men det gick över, var dock tvungen att tvätta händerna efteråt. Fått några snabba förbiflashande tvångstankar eftersom jag varit så förbannat förkyld sista veckan, vilket förstås väckte hypokondrikern i mig. Stressmage som resulterat i kräkningar helt apropå ingenting plus en kraftig förkylning fick mig stundtals att känna mig som en svårt sjuk person helt utan immunförsvar, men samtidigt så vet jag ju att det bara är tvånget och inget annat och kan på något vis skita i det därför. Det är bra! Kul att jag fått några nya läsare också! Välkomna.

Kommentarer
Postat av: biljana

Postat av: biljana

Sov gott :)

2008-06-24 @ 01:24:02
URL: http://talktomyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback