Thursday.

Jag har isolerat mig lite för mycket under dom sista dagarna, men jag finner ingen riktigt tjusning med att vara ute i kylan eller sitta och plugga på ställen där jag inte får vara ostörd.

Jag handlade en massa god mat, en färdigrätt med laxfilé och potatisgratäng som jag åt upp nyss till middag. Sen köpte jag även en lång baugette, men det stör mig att den är längre än påsen vilket gör att alla som känner för det kan gå och taffsa på den och det sätter igång min bacillskräck litegrann. Sen köpte jag potatissallad, hamburgerkött, tomater, en ljus choklad cookie, bulle, mjölkchoklad, m.m.

Kommentarer
Postat av: Fröken Modig

Jag brukar också tänka på det där med baguettpåsarna. Varför gör man dom inte längre än vad brödet är? Knasigt.. Men troligtvis är det för att "vanligt folk" helt enkelt inte bryr sig, de vill ju se hur brödet ser ut.... :-)

Postat av: Anxiety

Vad bra du skriver - det är roligt att läsa din blogg och få ta del av dina funderingar!
Kram Anx

2006-03-05 @ 19:13:13
URL: http://spacegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback