Så...

Jag har bestämt mig nu. Jag tänker inte vistas i sjukhusmiljö förrän jag känner mig redo. Kanske behövs det fler mg zoloft för att detta ska bli verklighet. Jag antar det, det och beslutsamhet från min sida.

Det må vara förjävlig dumt av mig att inte ta tillvara på chansen att få KBT-behandling nu, men jag känner mig inte tillräckligt stark och motiverad, då bara själva promenaden till sjukhuset gör mig skakande av rädsla. Att själva behandlingen mot tvångssyndrom ligger på sjukhuset, är lite ologisk, då de flesta ocd-are lider av just renlighetsmani.. Och sjukhus är ju trots sin höga hygien, något av de snuskigaste ställena man sätter sin fot på.

Jag ringde till växeln på psyk idag och berättade läget och bad honom hälsa min psykdoktor att ringa mig så att vi kan prata mer om eventuell höjning av dosen och hur vi ska fortsätta. Jag har inte gett upp hoppet än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte om din läkare talat om för dig att det kan ta ganska många veckor (4-6) innan man ser någon effekt av behandling med SSRI-preparat. Ge inte upp hoppet!

2006-02-01 @ 16:13:41
Postat av: Bergodalbana

Jo jag vet det.. men nu har jag ätit dem i tre veckor och känner ingen direkt skillnad. Jag hoppas det blir bättre snart.

Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-29 @ 07:39:34
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback