Lurad.

Kraften sinar och jag tror nästan att mina sömntabletter gör mig ännu mer ångestfylld ibland. Att dom gör mig till en levande zombie timmarna innan jag fått i mig kaffe eller redbull är ingen nyhet direkt.

Det var någon i kommentarerna, minns inte vem, som tyckte att jag verkade behöva äta antidepressivt för att ta mig upp ur djupaste dalarna och kunna bli så pass mottaglig att jag kan gå till terapeuten. Det är alleles sant, men jag äter redan antidepressivt. Zoloft 50 mg om dagen, men det verkar ändå inte räcka eller göra mig stark nog till att gå till sjukhuset en gång i veckan. Nästa vecka ska jag försöka få med mig någon dit, så jag slipper gå ensam.

Ibland känner jag mig lurad på konfettin.

Kommentarer
Postat av: crrly

Det var säkert jag som tipsade om antidepp. Men 50 är ju ingen mängd precis. Kan du inte höra med den som har skrivit ut tabletterna om du inte kan få dubbla dosen elelr så?

KRAM.

Postat av: Camerazz

Du kanske redan har sökt dig blå på nätet efter information men då jag sökte efter en pocket åt mig hittade jag en del som du kanske är intressead av, jag har själv bara läst de som har med depression att göra men det finns fler som kanske är av intresse för dig, definns att beställa/ladda ner på denna adressen http://www.depressionslinjen.com/default____54.aspx

2006-01-27 @ 13:00:37
URL: http://caameerazz.blogspot.com/
Postat av: N|.

Jag tror som crrly. Du kan behöva öka dosen. 50 mg är inte speciellt mycket. Själv var jag tvungen att komma upp i maxdos (200 mg/dag) för att Zoloften skulle börja vända på steken.

2006-01-27 @ 13:39:07
URL: http://deepedition.blogspot.com
Postat av: Bergodalbana

Crrly: Det var nog du ja, nu när du säger det. Näe, det är ju ingen jättemängd men jag tyckte jag kände förändring för någon vecka sedan, men nu känns allt tungt igen. Jag måste nog ringa terapeuten och fråga vad det är frågan om..

Camerazz: tack för tipsen ska genast kolla upp

N: Ja.. jag får väl kolla upp det, känns samtidigt jättejobbigt att behöva gå på höga doser medicin för att klara av vardagen.

2006-01-27 @ 14:38:28
URL: http://bergodalbana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback