knäpp.

vill städa och sådära men det känns inge bra under tiden för då måste jag ta i massa saker som jag tror kanske är smittade med något..
jag tror ganska mycket är smittat med konstiga sjukdomar.
jag kan inte göra kyckling själv, för det känns som om jag kanske får in något konstigt i något sår eller blir smittad med någon skum sjukdom.
brukar lägga papper i toaletten och på toalettringen jämt (inte alltid hemma) så att jag inte får något konstigt på kroppen.
lyfte iaf upp väskan nu trots att den släpat i marken och rullat på massa offentliga ställen där det säkert var massvis med smuts och elände på marken. kändes som om tröjan blev skitig för väskan nuddade i tröjan. var tvungen att tvätta händerna efteråt.

det är så konstigt. jag har inte varit såhär förut. det kom i somras, kanske varit lite känslig och sådär men jag fick nog ett överflöd av intryck och hjärnan blev för påfrestad. känns som om den kokar över ibland.
tror jag ska duscha nu, men vågar inte riktigt tvåla in fötterna för dom är närmast det obehagligaste och äckligaste jämt och då tänker jag att det kanske är så att dom är smutsiga på något sätt och att jag blir det om jag tvättar dom.

jag är knäpp.
känns det som.


Kommentarer
Postat av: tanten b

Tror du, känner du att ...under en månad, finns det perioder då du är sämre? typ..pms ig?
Att det kan komma i peroder?

2006-01-02 @ 23:46:38
Postat av: crrly

Å, intressant. Jag är också så där... eller har varit. Har kommit över det värsta.

Postat av: Anonym

jag vet inte riktigt.. ibland är det jättemkt.. om jag tänker efter kanske under ägglossning.. men också när jag är stressad

2006-01-03 @ 12:08:26
URL: http://bergodalbana.blogg.se
Postat av: Anonym

till crrly: hur kom du över det då om jag får fråga?

2006-01-03 @ 14:22:29
URL: http://bergodalbana.blogg.se
Postat av: crrly

Bra fråga. Med åldern, kanske! :p Eller... jag jobbade i affär förr, och höll på mycket med pengar. Snacka om äckligt!! Urk. Sen jag slutade med det blev det bättre... och så försöker jag "lura" mig själv att inte tvätta mig hela tiden -- jag uppmuntrar mig själv varje gång jag ska äta och låter bli att tvätta händerna först. (Typ: Hurra, jag tvättar inte händerna nu, fast jag borde, haha, jag är busig och DUKTIG!!) *s*

Jag blev mycket mycket bättre också av mina antidepressiva, som jag fick för nåt helt annat. När jag tar dem slipper jag t o m min värsta spindelfobi, låter bli att tänka på spindlar hela tiden. Så skönt!!

2006-01-05 @ 15:52:36
URL: http://crrly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback