jag klarade det.

Skulle just på affären liten stund och handla nödvändigaste så jag inte svälter.. och när jag knöt skorna så skar jag mig på något hårt på fingret, jätteliten skråma men då kändes det ändå som om det kanske var farligt, att det låg någon kanyl i skon eller utanpå brevid typ som skar upp mig/stack mig å som smittade mig med något farligt.. man dör av. 

Då fick jag tanken, att jag måste köpa plåster så jag kan plåstra om så det inte kommer in något olämpligt i såret men jag höll emot den tanken väl på affären. Att det behövs inte. Och jag ska inte kolla i vanten innersida om det är blod där, för är det kommer jag bli rädd.
Var jobbigt och gå dit och hem eftersom jag tittade efter potentiella blodfläckar på marken hela tiden och bara kunde använda ena handen i affären, alltså den utan blod på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback