Öka

Psykdoktorn ringde upp mig idag och pratade lite vett med mig.. det är åtminstone vad jag hoppas på. Vi har nu bestämt att jag ska öka dosen, så idag tog jag 75 mg Zoloft. Han tyckte att det var lite märkligt att jag inte kommit dom senaste två gångerna, eftersom jag faktiskt besökt sjukhuset tidigare, men jag har inte kunnat förmå mig själv. Det är en skräckupplevelse utöver det vanliga och jag försökte säga det, men han menar på att det inte finns några alternativ och att jag måste manövrera känslorna och trots tvångstankarna och gå till sjukhuset, för det är bara där jag kan få hjälp.

Jag svor efteråt, ett par gånger.

Kommentarer
Postat av: camerazz

Finns det ingen annan terapeut du kan gå till som INTE finns i sjukhusmiljö, måste ju finnas fler? Verkar oerhört korkat att tvinga dig till ett sjukhus om du nu upplever detta som extra jobbigt. Om du får möjligheten till terapi i en miljö du kan slappna av så kommer det förmodligen ge dig så mycket mer. Kämpa på tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback